PLayshop migrerede til Shoporama og har nu 40.000+ besøgende

Jeg faldt i snak med Nicklas fra Playshop tilbage i 2021, da han ville migrere sin shop til Shoporama. Nicklas er allerede erfaren SEO-mand selv, så han vidste godt hvor vigtigt det var, at have en hurtig webshop, som performer ift. Core Web Vitals. I denne case har jeg primært stået for design og udvikling af shoppen. SEO har Nicklas selv arbejdet med løbende.

Casen i tal

Få en kort opsummering af casen her.

5 stjerner

"Emil er hurtigt til at sætte sig ind i tingene, og kender alt til mulighederne i Shoporama"

40.000 kr.

Er der blevet brugt på at udvikle løbende på shoppen siden 2021.

100%+

Nicklas og Playshop har vækstet organisk trafik meget voldsomt siden 2021.

AOV+

Vi har gjort det lettere at tilkøbe tilbehør, og AOV er derfor skyhøj

40.000+

Shoppen har nu over 40.000 månedlige besøgende ifølge SEMRUSH

100/100

Shoppen er lynhurtig. Det kan selvfølgelig også måles på diverse hastighedstests.

Du kan se shoppen her.

Casen er på vej. Kommer snarest

Ventetiden er snart forbi. Jeg er stadig i gang med at skrive casen, men der er ikke længe til den er klar. Vi snakkes.