Jeg faldt i snak med Nicklas fra Playshop tilbage i 2021, da han ville migrere sin shop til Shoporama. Nicklas er allerede erfaren SEO-mand selv, så han vidste godt hvor vigtigt det var, at have en hurtig webshop, som performer ift. Core Web Vitals. I denne case har jeg primært stået for design og udvikling af shoppen. SEO har Nicklas selv arbejdet med løbende.
Få en kort opsummering af casen her.
"Emil er hurtigt til at sætte sig ind i tingene, og kender alt til mulighederne i Shoporama"
Er der blevet brugt på at udvikle løbende på shoppen siden 2021.
Nicklas og Playshop har vækstet organisk trafik meget voldsomt siden 2021.
Vi har gjort det lettere at tilkøbe tilbehør, og AOV er derfor skyhøj
Shoppen har nu over 40.000 månedlige besøgende ifølge SEMRUSH
Shoppen er lynhurtig. Det kan selvfølgelig også måles på diverse hastighedstests.
Ventetiden er snart forbi. Jeg er stadig i gang med at skrive casen, men der er ikke længe til den er klar. Vi snakkes.